מדיניות משלוחים

"פט סטורי" מאפשרת קבלת משלוח מהיום להיום וללא עלות (מעל קנייה של 150 ש"ח באזורי החלוקה הכתובים מטה). אם אזור החלוקה לא נמצא ברשימה ניתן לקבל משלוח עם שליח עד 7 ימי עסקים (מעל קניה של 200 ש"ח).

במידה שהתקבל משלוח הנמצא באזורי החלוקה עד השעה 17:00 המשלוח יגיע באותו היום פרט למקרים יוצאי דופן. ניתן לשלם באשראי או במזומן.

אזורי חלוקה:

קרית אונו, גני תקווה, פתח תקווה, רמת גן, בני ברק, גבעת שמואל, גבעתיים, תל אביב, יהוד-מונוסון, אור יהודה, סביון, ראש העין, שוהם וכל הישובים/מושבים/קיבוצים בקרבת ערים אלו.

תנאים להחזרת מוצרים

  1. ניתן להחזיר מוצר עד 7 ימי עסקים מיום הקנייה בתנאי שהמוצר סגור ושלם, באריזתו המקורית, שלא היה בשימוש וללא פגיעה ו/או נזק.
  2. לא ניתן להחזיר מוצר שהיה בשימוש.
  3. לא ניתן להחזיר מזון רטוב, קרי 'שימורים' בשום מצב. כמו כן לא תתאפשר החזרת מוצרי הדברה.
  4. יאתפשר לקבל זיכוי על שק מזון יבש גם אם הוא פתוח ונעשה בו שימוש באריזתו המקורית בלבד עד 7 ימי עסקים מיום הקנייה ובתנאי שנעשה בו שימוש עד רבע מתכולתו. לא ניתן להחזיר שק מזון רפואי/טיפולי מכל סוג שהוא.

 אחריות

  1. המוצרים באתר מוצגים בתום לב ובאחריות החברות היצרניות, ואין בהצגתם משום המלצה או הבעת דעה מצד מפעילת האתר לגבי אופיים של המוצרים, תכונותיהם, טיבם, שמות היצרנים וכיו"ב.
  2. מפעילת האתר אינה נושאת באחריות לכל נזק שייגרם בשל איחור באספקת המוצרים או כתוצאה מכך שהמוצרים סופקו היו פגומים, מקולקלים או בלתי תיקנים.
  3. מפעילת האתר מתחייבת לעשות ככל שביכולתה לשמור על פעילות תקינה של האתר ושל הפעולות הנעשות אך אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות ותקלות כלשהן.

 

אחריות החברה במקרה של אי אספקת המוצר

  1. מבלי לגרוע מיתר הוראות תקנון אתר זה, במקרה בו לקוח ביטל עסקה מסיבה שהמוצר שנרכש באותה עסקה לא סופק לו (ובמקרה זה בלבד) מתחייבת מפעילת האתר לספק ללקוח מוצר חלופי שווה ערך לזה שנרכש באותה עסקה, או להשיב ללקוח את הכספים ששולמו על ידו בפועל במסגרת העסקה האמורה, לפי בחירת מפעילת האתר.
  2. מפעילת האתר תספק את המוצר החלופי או תשיב כספים ללקוח כאמור, בתנאי שהלקוח ביטל את העסקה מול חברת האשראי, המציא לחברה אישור מחברת האשראי (או דף חיוב חשבון) המעיד על ביטול העסקה וכן המציא לחברה הצהרה חתומה על ידו כי ביטל את העסקה מכיוון שהמוצר לא סופק לו.
  3. היה ויתברר כי הלקוח לא ביטל את העסקה ו/או המוצר סופק ללקוח, הלקוח יהיה חייב להשיב למפעילת האתר לחנות הנמצאת במעגל 58, קרית אונו את המוצר החלופי שקיבל או את הכספים ששולמו על ידי מפעילת האתר.
  4. מובהר כי אספקת המוצר החלופי או השבת הכספים בהתאם לאמור לעיל, תיעשה בהתאם לפרטי העסקה כפי שבוצעו באתר.

 

להזמנות לחצו כאן!
1
להזמנות לחצו כאן!
היי!
דילוג לתוכן